فر پیتزا صنعتی - لالاوود

فر پیتزا صنعتی

5.00 از 5

1,250,000,000 1,850,000,000 

  • فر پیتزا صنعتی عرضه شده با دهانه ۸۵، ۷۰ و ۵۰ سانتی متری
  • طول: ۱۷۵ سانتی متر
  • عرض: ۱۱۵ سانتی متر
  • ارتفاع: ۱۱۵ سانتی متر
  • دستگاه فر ریلی پیتزا مجهز به مشعل F55 می باشد
  • موتور پیتزا پز ریلی گیربکس دار است
  • فر پیتزا ریلی دارای ورودی قابل تنظیم می باشد
  • ورق کوره اصلی: ۳ میلی متر
  • ورق کوره حمایتی: ۲ میلی متر
  • توری ۲ میلی متری استیل نگیر
  • ورق کاور: ۱ میلی متری
  • ورق پایه: ۲ میلی متری چرخ دار
  • دستگاه پیتزا پز ریلی مجهز به موتور گردش هوای گرم موتوژن است
  • فر دارای ترموستات Autonics است
  • دستگاه فر پیتزا صنعتی دارای چرخ ترمزدار است
  • ورودی فر پیتزا پز ریلی صنعتی قابل تنظیم می باشد
  • مجهز به تایمر کره ای
  • پیتزا پز صنعتی دارای دری کنسولی (شیشه ای ) جلو می باشد
  • دستگاه فر پیتزا ریلی ساخته شده و محصولی از KFC می باشد
  • فروش اینترنتی تجهیزات آشپزخانه صنعتی توسط لالاوود
پاک کردن
مشاهده سبد خرید

توضیحات

فر پیتزا صنعتی

فر پیتزا صنعتی عرضه شده در سه اندازه و ظرفیت بزرگ با دهانه ۸۵ سانتیمتری، متوسط با دهانه ۷۰ سانتیمتری و همچنین سایز کوچک با دهانه ۵۰ سانتیمتری مناسب برای پخت ریلی همه نوع پیتزا، با قیمتی مناسب آماده فروش به سراسر نقاط ایران و منطقه می باشد. به کار گیری از دستگاه فر ریلی پخت پیتزا به دلیل استفاده از تکنولوژی برتر برای پخت، دارای مزایای بسیاری است. فر پیتزا ریلی مجهز به مشعل F55 می باشد و موتور آن گیربکس دار است. اهمیت استفاده از دستگاه فر پیتزا صنعتی در آشپزخانه های صنعتی بر همگان روشن است. اگر کیفیت پخت پیتزا برای شما اهمیت بالایی دارد و به دنبال جلب رضایت بیشتر مشتری باشید، شما حتما به یکی از این سه مدل پیتزا پز در رستوران، فست فود و یا کافی شاپ خود نیاز خواهید داشت. فر ریلی دارای دری شیشه ای کنسولی جلو است، که کار با آن را ساده می کند.

پخت پیتزا به شیوه ریلی آسان تر بوده و دیگر نیاز نیست که با شیوه های قدیمی وقت و انرژی خود را تلف کنید. موتور دستگاه فر پیتزا صنعتی گیربکس دار است و طراحی ماشین به گونه ایست که با پخت یکدست و یکنواخت پیتزا، این ماشین مطبخ خانه را مناسب برای پیتزا فروشی و فست فود های امروزی و مدرن می سازد. دستگاه فر ریلی یکی از تجهیزات مورد استفاده در فست فودها است. افزایش سرعت پخت پیتزا و غذاهای مشابه از مزایای به کارگیری چنین ماشین هایی (فر پیتزا پز ریلی صنعتی) می باشد. فر ریلی جهت پخت انواع پیتزا به مدل های پیتزا مکزیکی و پیتزا آمریکایی مورد استفاده قرار می گیرد که قابل استفاده در رستوران های شلوغ که نیاز به پخت سریع پیتزا دارند می باشد. فر های آشپزخانه صنعتی در ابعاد مختلف و با ظرفیت های متفاوت، طراحی شده و به فروش می رسد. طول ۱۷۵ سانتی متری، و عرض و ارتفاع ۱۱۵ سانتی متر دستگاه فر، این امکان را به شما می دهد که پیتزاپز را به آسانی در آشپزخانه صنعتی خود، و حتی در ساندویچ فروشی ها فیت و جا دهید.

دستگاه مجهز به چرخ ترمزدار است و ورودی دستگاه فر پیتزا ریلی قابل تنظیم می باشد. چرخ ترمز دار تعبیه شده در این دستگاه فر ریلی، به شما به راحتی امکان جا به جایی فر را داده، که این امر به نوبه ی خود، برای نظافت و تغییر دکوراسیون، و همچنین چینش وسایل آشپزخانه و پیتزا پزی بسیار مهم است. پخت سریع و یک دست پیتزا، و در صورت نیاز گریل کردن دیگر غذا ها، در فست فودها از این ساده تر و سریع تر نمی شود. به ویژه اگر شما تازه در حال به راه اندازی پیتزا پزی خود هستید و می خواهید با دیگران رقابت کرده، یعنی در زمانی کوتاه و در دمایی بالا به پخت پیتزا با طعم و طراوت منحصر به فردی اقدام کنید. فر پیتزا صنعتی یکی از انواع فرهای قابل حمل است که برای پخت انواع پیتزا در کترینگ های بزرگ و کوچک، و همچنین آشپزخانه های صنعتی، فست فود ها و رستوران ها به کار برده می شود. فر صنعتی پیتزا عرضه شده، مجهز به تایمر کره ای بوده تا خیال شما را آسوده تر سازد.

فر پیتزا صنعتی
فر پیتزا صنعتی

فروش اینترنتی پیتزا پز های ریلی در سه اندازه ی فر بزرگ (با دهانه ی ۸۵ سانتی متری)، فر متوسط پیتزا پز متوسط (با دهنه ۷۰ سانتی) و مدل کوچک فر (با سایز دهنه ی ۵۰) توسط لالاوود وبه صورت آنلاین انجام می شود. قیمت هر سه فر و عکس های مربوطه در سایت موجود است. شما باید تحقیقات مورد نیاز را پیش از خرید فر ریلی انجام داده، قیمت ها را مقایسه کرده، و پس از آن یا به صورت آنلاین و یا با تماس با بخش فروش از قیمت روز پیتزا پز صنعتی با خبر شده و خرید خود را انجام دهید. دستگاه های عرضه شده در هر سه سایز مجهز به درب کنسولی شیشه ای جلو می باشند.

موتور گردش هوای گرم به کار رفته در فر پیتزا صنعتی ریلی موتوژن می باشد. ابعاد مختلف دهانه ی از یک سو، و ارتفاع، عرض و عمق فر از سوی دیگر دو مسئله مجزا می باشد. در هنگام خرید پیتزا پز ریلی، شما باید سایز دهانه را در نظر داشته باشید. خود فر برای نصب آسان در فضای کاری و محل های مختلف طراحی شده است. از مزایای فر های پیتزا پز پخت یکنواخت پیتزا داخل محفظه پخت می باشد. حتی اگر دوست دارید پیتزا هایی خوشمزه همانند پیتزا های رستوران،‌ اما به صورت خانگی آماده کنید و اگر توانایی مالی برا ی خرید فر پیتزا پز صنعتی (فر پیتزا ریلی) ما را دارید، چیزی جلو ی شما را نخواهد گرفت که این فر صنعتی پیتزا پز را در خانه و یا باغ خود نصب کنید. اگرچه کاربرد فر های ریلی برای رستوران ها، فست فود های و کترینگ های عرضه دهنده پیتزا است، امکان بهره گیری این دستگاه در ویلا و خانه شما نیز وجود دارد.

فر پیتزا ریلی

پیتزا یکی از محبوب ترین غذا های مورد علاقه مردم ایران بوده و در صورت در اختیار داشتن فر پیتزا ریلی، شما می توانید یکی از پر سود ترین بیزینس ها در ایران، یعنی برپایی رستوران، فست فود و کترینگ پیتزا را داشته باشید. اگر چه دستگاه فر ریلی ما در سه اندازه بزرگ، متوسط و کوچک عرضه می شود، ولی هر سایز فر ریلی دارای مشخصات کم و بیش یکسانی از منظر ساختار طراحی شده است. برای نمونه در ساخت فر های صنعتی پیتزا پز از ورق کوره ۳ میلی متری برای بخش اصلی استفاده شده است. از سوی دیگر ورق حمایتی کوره به کار رفته در دستگاه فر پیتزا پز ریلی صنعتی ۲ میلی متری بوده و از ورق ۱ میلی متری برای ساخت کاور بهره گرفته شده است. همچنین از ورق ۲ میلی متری برای ساخت پایه ی چرخ دار فر پیتزا ریلی استفاده شده است. فارق از اندازه فر، ورودی هر سه سایز پیتزا پز بزرگ و کوچک و متوسط قابل تنظیم می باشد. بنابراین شما نگران کیفیت دستگاه فر نخواهید بود. تنها مسئله که باید در نظر بگیرید، انتخاب مناسب سایز، متناسب با سایز و ظرفیت کسب و کار رستوران شما است.

اکرچه این دستگاه فر پیتزا ریلی ساخت ایران بوده و برابر با معیارهای بومی ایرانی طراحی شده است، اما شما می توانید آن را برای پخت انواع پیتزا های آمریکایی، مکزیکی و ایرانی استفاده کنید. اگر قصد خرید یک فر مناسب برای طبخ انواع پیتزا، برگر، سیب زمینی تنوری دارید، چه به سبک ایرانی، آمریکایی یا مکزیکی، این فر یاور شماست. فر های عرضه شده از جنس مواد با کیفیت و مقاوم ساخته می شود و از عمر طولانی برخوردار است و با کیفیت بالایی تولید شده، جای خود را در بیشتر فست فود های بزرگ باز کرده است. شما باید در نظر داشته باشید که چه نوع پیتزا هایی را می خواهید در این دستگاه فر پیتزا صنعتی طبخ کنید. با استفاده از دستگاه فر پیتزا ریلی می توانید انواع پیتزا آمریکایی و مکزیکی را پخت کنید. اما انتخاب اندازه دهنه فر به نیاز شما بستگی دارد. برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

  • تولید شده در ظرفیت های دهنه مختلف، و قابل استفاده برای پخت تعداد زیادی پیتزا در یک زمان
  • در این نوع فرها، حرارت به صورت یکنواخت و مستقیم به پیتزا ها منتقل می شود، کیفیت پیتزا ها حفظ شده و به مشتریان تحویل داده شوند
  • مناسب برای رستوران ها و فست فودهایی که حجم پخت بالایی از پیتزا را دارند
  • بدون نیاز به کارگر ماهر و پخت یکنواخت و بدون سوختگی پیتزا پخت به سرعت و آسان
  • فر پیتزا ریلی از مجموعه محصولات آشپزخانه صنعتی عرضه شده به صورت فروش آنلاین
  • فروش پیتزا ریلی صنعتی به صورت آنلاین و اینترنتی امکان پذیر است
  • پیش از خرید فر ریلی برای پخت انواع پیتزا به فضای موجود برای نصب آن توجه کنید

انواع مختلفی از فر های ریلی دهنه پنجاه و بزرگتر در بازار ایران موجود می باشد که برخی وارداتی و گروه دیگر تولید داخلی هستند. در دستگاه فر پخت پیتزا ریلی طراحی بدنه از اهمیت بالایی برخوردار است. بدنه باید از جنسی مقاوم ساخته شده تا در برابر دمای بالا و استفاده پیاپی مقاوم باشد. به هر روی، گرچه از این دستگاه ها می توان برای طبخ سایر غذا ها استفاده کرد، اما دستگاه های فر پخت پیتزا ریلی برای پخت پیتزا طراحی شده اند. لذا توصیه می شود که آن نکته را در نظر داشته و از دستگاه های فر پیتزا صنعتی فقط برای پخت پیتزا استفاده کنید. در نظر گرفتن فضا در آشپزخانه برای نصب فر ریلی پیتزا، پیش از خرید بسیار مهم است.

فر ریلی به یکی از پیشرفته ترین دستگاه های پخت پیتزا شناخته می شود که دارای ویژگی های منحصر به فردی است که کمک کند پیتزا های خوشمزه و کاملاً پخته را تهیه کنید. حرارت بالا و یکنواخت آن یکی از ویژگی های برجسته فر پیتزا ریلی می باشد. این امر سبب می شود که پیتزا را در زمانی کوتاه، با حفظ کیفیت طعم و مناسب پخت کنید.

فروش پیتزا ریلی صنعتی

به منظور کاهش هزینه های آمد و شد، فر پیتزا در هر سه سایز بزرگ، متوسط و کوچک به صورت اینترنتی انجام می پذیرد. فروش پیتزا پز ریلی به روش اینترنتی، بر سرعت خرید افزوده و از هزینه های اضافی می کاهد. پیتزا فروشی ها، ساندویچی ها و فست فود ها، چه زنجیره ای و چه مستقل، بدون شک خواهان خرید تجهیزات خط پخت پیتزا می باشند. اما برای پخت غذا در دستگاه فر پخت پیتزا ریلی نیاز به دانش و مهارت خاصی نیست. این فر پیتزا به صورت حرفه ای ساخته شده و نیازی به تغییر خاصی در روند به کارگیری ندارد. تولید و فروش دستگاه فر پیتزا و تجهیزات آشپزخانه در ایران صورت گرفته است و مشاورین آماده پاسخ گویی به پرسش های پیش از خرید می باشند. ما مفتخریم که فروش پیتزا ریلی صنعتی توسط لالاوود انجام می پذیرد.

فر پیتزا ریلی
فر پیتزا ریلی صنعتی

قیمت پیتزا پز صنعتی

پیتزا پز ریلی، یا به عبارت دیگر پیتزا پز صنعتی توسط لالاوود و به دو صورت اینترنتی و حضوری عرضه می گردد. از شما دعوت می شود که برای آگاهی از آخرین قیمت پیتزا پز صنعتی به همین وب سایت کنونی، مراجعه بفرمایید. لالاوود نه تنها از طریق همین وبسایت اقدام به عرضه و تولید و فروش محصولات خود کرده، بلکه آمادگی فروش و عرضه محصولات دیگران از قبیل همین دستگاه پیتزا پز ریلی را نیز دارد. در چنین مورد هایی، شما امکان آن را خواهید داشت که ماشین آلات و ادوات ساخته شده توسط سایر کمپانی ها را با قیمتی پایین تر توسط ما تهیه فرمایید. لالاوود همچنین امکان این را دارد که با کمپانی های ثالث ارتباط برقرار کرده و دستگاه آشپزی مورد نظر شما را، از قبیل فر پیتزا ریلی، با قیمتی بسیار پایین تر از سازنده اولیه در اختیار شما قرار داده و به فروش برساند.

فروش مستقیم محصولات لالاوود، از قبیل فروش پیتزا ریلی صنعتی، و همچنین دستگاه های آشپزخانه های صنعتی که ماشین آلات شرکت های ثالث که توسط لالاوود به صورت اینترنتی، همچون پیتزا پز صنعتی، و با قیمتی کمتر از درب کارخانه به فروش می رسد، در تهران و دیگر شهرها و روستا های ایران امکان پذیراست. از شما دعوت می کنیم که برای گرفتن مشاوره های مورد نیاز در باب قیمت دستگاه فر ریلی (قیمت پیتزا پز صنعتی)، طرح پرسش ها و همچنین سفارش خرید با ما تماس حاصل فرمایید.

  • سرعت فر پیتزا پز ریلی صنعتی نسبت به فر صندوقی و فر گردان می تواند بیشتر هم باشد
  • عدم نیاز به تخصص خاص جهت استفاده و کار با این دستگاه فر پیتزا ریلی صنعتی
  • طراحی مناسب، ساختار شکیل و زیبا و سهولت حمل و نقل، به منظور تهیه پیتزا در فست فودها و رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی
  • قیمت پیتزا پز های ما در پایین ترین سطح ممکن نگه داشته شده است
  • آخرین قیمت پیتزا پز صنعتی همیشه در سایت موجود است
  • دیگر شاهد سوختگی یا خام بودن پیتزا نخواهید بود و پیتزا را در شرایطی بهداشتی و سالم برای مشتریان بپزید
  • کیفیت بالای پخت کامل و یکنواخت انواع پیتزا، همراه با حفظ بوی طبیعی آن، با خرید دستگاه فر پیتزا صنعتی

اگر چه محصولات مربوط به پخت و پز پیتزا به صورت ریلی در بخش آشپزخانه صنعتی موجود است، ولی لالاوود خود سازنده ماشین آلات و محصولات کشاورزی طراحی خود نیز می باشد. بازدید کننده گان گرامی و خریداران ارجمند می توانند با مراجعه حضوری به کارخانه و یا به همین وبسایت، استعلام قیمت دستگاه های صنعتی از قبیل آب انار گیری و روغن گیری زیتون، بادام و گردو لالاوود را انجام دهند. آگاهی از نحوه ی فروش پیتزا ریلی صنعتی، و همچنین خرید محصولات به صورت آنلاین و یا حضوری امکان پذیر است.

قیمت کلیه دستگاه ها به صورت آنلاین و تلفنی قابل استعلام است. این شامل قیمت پیتزا پز صنعتی ریلی نیز می شود. همین الان با ما تماس گرفته و پرسش های خود را درباره ی قیمت و نحوه فروش پیتزا پز بزرگ، متوسط و نیز فر کوچک صنعتی مطرح فرمایید. فر های ریلی پیتزا و آشپزخانه، در سه اندازه ی سایز بزرگ با دهانه ۸۵ سانتیمتری و سایز متوسط با دهانه ۷۰ سانتیمتری و سایز کوچک با دهانه ۵۰ سانتیمتری آماده فروش است. محصولات آشپزخانه صنعتی با در نظر گرفتن شرایط کاربر ایرانی و شرایط اقتصاد بومی موجود در بازار و کسب و کار ایران و ایرانی طراحی و ساخته شده، و آماده فرستادن به همه شهرها و روستاهای ایران است. از سوی دیگر، امکان ارسال و فروش دستگاه های فر پیتزا پزی ریلی (فر پیتزا پز ریلی صنعتی) به سایر نقاط جهان و منطقه، من جمله کشور های همسایه امکان پذیر است.


اطلاعات بیشتر

size

بزرگ (دهنه ۸۵), متوسط (دهنه ۷۰), کوچک (دهنه ۵۰)