انار دانه کن برقی صنعتی

انار دانه کن برقی

انار دانه کن برقی

انار دانه کن برقی لالاوود با ظرفیت بالا در کارخانه های فرآوری محصولات انار، کاربرد اساسی و گسترده ای دارد. همچنین قابل استفاده در کارگاه های کوچک و تولیدی ها می باشد. دستگاه دانه کن انار صنعتی لالاوود، با کیفیتی بالا و قیمتی ارزان عرضه می شود. دستگاه دانه کن انار صنعتی لالاوود از پر فروش ترین انار دون کن های موجود در بازار فروش ماشین های کشاورزی ایران است.

ساخت دستگاه انار دانه کن برقی به صورت کاملا مدرن و حرفه ای انجام شده است. در نتیجه دستگاه، دارای لرزش و صدای کمی می باشد. دستگاه انار دون کن برقی تولید شده توسط گروه صنعتی لالاوود در دنیا بی رقیب است. انار دان کن برقی قابل راه اندازی در خطوط صنعتی و کارخانجات می باشد. در کمترین زمان حجم زیادی از انار را دون کرده و به شما تحویل می دهد.

شما می توانید در همین صفحه محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید. همچنین در صورت تمایل با دنبال کردن لینک انار دانه کن لالاوود دستگاه را در فروشگاه آنلاین بازدید فرمایید. هر دو روش خرید یکسان است.

انار دان کن صنعتی

دستگاه دانه کن انار صنعتی لالاوود با مشخصات زیر عرضه می شود:

  • با ظرفیت مخزن ۲۰ کیلوگرم.
  • وزن کل : ۴۳ کیلوگرم.
  • با توان ظرفیتی ۱ تن در ساعت مناسب برای تولید در مقیاس بزرگ و صنعتی می باشد.
  • انار دان کن صنعتی مجهز به موتور برقی یک اسب است. سیستم دارای کلید قطع اضطراری برق می باشد.

دستگاه انار دانه کن با بدنه تمام استیل

بدنه انار دان کن برقی، از استنلس استیل، یعنی ضد زنگ ساخته شده است.

  • متعاقباً شستشوی آن بسیار آسان انجام می‌ شود.
  • استیل ضد زنگ، مقاوم در برابر رطوبت است.
  • در نتیجه انارگیری مصون در برابر عوامل محیطی، همچون زنگ‌ زدگی و خوردگی می باشد.
انار دانه کن برقی
انار دانه کن برقی لالاوود برای دانه کردن میوه انار در حجم کارگاهی و کارخانه ای

سایر مشخصات دستگاه دون کن انار برقی لالاوود

  • دستگاه دانه کن انار صنعتی دارای لرزش و صدای کم است.
  • دانه های انار بدون آسیب و له شدن از ماشین استخراج می شود.
  • حمل و نقل انار دانه کن برقی لالاوود بسیار آسان است. قابل جابجایی سریع در محیط کارگاه است.
  • امکان تست قبل از خرید برای خریدار وجود دارد.
  • ارسال به سراسر نقاط کشور امکان پذیر می باشد.
  • برای انواع مختلف انار ها مناسب است.

توانایی و سرعت بالای دانه کردن بدون له شدن دانه ها، از ویژگی های متفاوت اناردان کن صنعتی لالاوود، نسبت به موارد مشابه داخلی و خارجی محسوب می شود. با طراحی یکتا و کارایی بالا به شما کمک خواهد کرد تا در کمترین زمان حجم بالایی از انار را دان کنید. نمونه تولید شده لالاوود، رقیب انار دان کن صنعتی خارجی است. برای اطلاع از عملکرد، آشنایی بیشتر با مشخصات آن و کسب اطلاعات بیشتر با گروه صنعتی تماس بگیرید.

دستگاه دون کن انار برقی

دستگاه دون کن انار برقی گروه صنعتی لالاووددر خطوط صنعتی کارخانه های بزرگ برای تولید رب انار و سس انار کاربرد دارد.

ایران بزرگترین و برترین تولید کننده انار در جهان است و در شهرهای گوناگون ایران، انواع انار تولید می شود. در نتیجه نیاز به این اناردان کن برقی در ایران بالاست. این ماشین صنعتی در کارخانه های فرآوری انار مورد استفاده داشته و با کیفیت صادراتی ساخته شده و به بازار عرضه و توزیع می گردد. ساخت دستگاه انار دانه کن برقی در ایران از اوایل تابستان تا اواخر پاییز رونق می گیرد، زیرا این فصل ها زمان برداشت انار در ایران می باشد.

دانه کن انار برقی
دانه کن انار برقی لالاوود، طراحی و ساخته شده در ایران

دستگاه انار دانه کن صنعتی

مصرف بهینه انرژی و سرعت بالا، دستگاه انار دانه کن صنعتی لالاوود را به یک ابزار قدرتمند در خطوط صنعتی و تولیدی کارخانه های فرآوری انار از قبیل رب انار و سس انار تبدیل کرده است. آب میوه فروشان شهرهای کوچک و بزرگ نیز از بزرگترین خریداران این به شمار می روند. درصورت نیاز خریدار، امکان سفارشی سازی طبق نیاز مشتری موجود است.

خرید دستگاه انار دانه کن صنعتی

بهترین روش برای خرید دستگاه انار دانه کن صنعتی سفارش مستقیم از تولیدکننده اصلی آن در ایران است. خرید انار دون کن به طور مستقیم، دارای مزیت های زیر است:

  • خرید انارگیری اصل و اریژینال.
  • گرفتن اطلاعات لازم و مشاوره پیش از اقدام به خرید نهایی.
  • حذف واسطه گران و دلالان در پروسه ی خرید و تهیه ی دستگاه انار دانه کن صنعتی قیمت تولیدی.
  • قیمت دانه کن انار برقی لالاوود، بسیار ارزانتر نسبت به فروشگاه های متفرقه در بازار فروش ادوات و ماشین آلات کشاورزی می باشد.
  • لالاوود برای کاهش هزینه های نمایندگی، دستگاه دانه کن انار برقی را از طریق فروشگاه اینترنتی خود، به طور مستقیم و بی واسطه به فروش می رساند.
  • خریدار می تواند از طریق وب سایت از قیمت کلیه ی محصولات ما مطلع شود.

دستگاه انار دانه کن صنعتی لالاوود در ایران طراحی و ساخته شده است و با قیمتی مناسب عرضه شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

انار دانه کن صنعتی
انار دانه کن صنعتی لالاوود مناسب برای دان کردن انواع میوه انار

قیمت دانه کن انار برقی

قیمت دانه کن انار برقی لالاوود در سایت فروشگاه موجود است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا گرفتن مشورت درباره ی ساخت ماشین به صورت سفارشی، با شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه لالاوود عرضه کننده ی انواع ماشین های کشاورزی صنعتی و برقی با کیفیت برتر در ایران است. قیمتها نسبت به دستگاه های مشابه داخلی و خارجی بسیار مناسبتر و پایین تر است. گروه صنعتی در تلاش است که همچنان قیمت انار دون کن برقی را در پایین ترین حد ممکن، نسبت به تولیدات ایرانی و نمونه های وارداتی ثابت نگه دارد. قبل از خرید انار دان کن برقی، در صورت نیاز مشاوره لازم را از بگیرید تا خریدی رضایت بخش داشته باشید.

قیمت دستگاه انار دان کن برقی به عوامل مختلفی بستگی دارد

دستگاه انار دون کن برقی تیپ و مدل های گوناگونی دارند.

  • قابلیت شست و شو ی بهداشتی دستگاه های انار دان کن صنعتی متفاوت هستند.
  • نوع برق مصرفی، میزان مصرف برق و انرژی مصرفی کل دانه کردن در قیمت تاثیر دارد.
  • توان و حجم دان کردن در ساعت. به طور کل ظرفیت انار دانه کن برقی، از دیگر عوامل موثر بر قیمت نهایی محصول است.
  • جنس بدنه، ایمنی و استحکام.
  • برخلاف انار دانه کن دستی، دستگاه دانه کن انار برقی به طور کلی به دو دسته ی ثابت و متحرک تقسیم می شوند.
  • همچنین وزن، اندازه و حجم کلی در نرخ نهایی محصول موثرند.
  • هزینه مواد اولیه و میزان تقاضا برای خرید، بر قیمت دستگاه انار دان کن برقی، تاثیر قابل توجهی می گذارد.
  • سرعت خروجی، کارایی کلی سیستم و کیفیت نهایی.
  • برند، تیپ و مدل.
  • ایرانی یا وارداتی بودن.
دانه کن انار صنعتی
دانه کن انار صنعتی محصولی از سری ماشین آلات کشاورزی گروه لالاوود

ساخت دستگاه انار دانه کن برقی

بدنه انار دان کن برقی از استیل ضد زنگ ساخته شده است. در نتیجه عوامل محیطی و آب و هوایی، به ویژه رطوبت به آسیب سیستم آسیب نمی رساند. بدنه تمام استیل، علاوه بر ایجاد مقاومت رطوبتی و جلوگیری از زنگ زدگی، قابلیت شستشوی آسان را نیز فراهم می سازد. قطعاتی که با انار سر و کار دارند از جنس استنلس استیل ساخته شده است. با طراحی حرفه ای، یکتا و با مصرف کم انرژی، دستگاه دون کن انار برقی حجم زیادی انار را برای شما دانه می کند.

ساخت دستگاه انار دانه کن برقی در ایران انجام شده است. به همین خاطر دارای مزایای بیشماری برای مشتریان داخلی است. پایین بودن قیمت در مقابل با رقبای خارجی، یکی از مهمترین مزیت ها به شمار می رود. لالاوود تولیدات خود را به صورت عمده انجام میدهد. ما دستگاه را با بهترین کیفیت تولید و عرضه می کنیم. همچنین سفارش ساخت را قبول کرده و با برترین کیفیت، آن را به خریداران تحویل می دهیم. برای ارتباط با طراحان، سفارش ساخت و خرید دستگاه انار دانه کن صنعتی با تماس بگیرید.

ماشین آلات کشاورزی دیگر لالاوود

لالاوود همچنین تولید کننده ابزار آلات و تجهیزات کشاورزی دیگر می باشد. شما می توانید از آن ها در کارگاه، تولیدی و کارخانه خود استفاده کنید. برای نمونه، اگر شما همچنین به فعالیت در زمینه انگور مشغول هستید، بکارگیری خوشه گیر برقی لالاوود کمک بزرگی به افزایش بهره وری خط تولید انگور شما خواهد کرد. خوشه گیر صنعتی مناسب برای خوشه گیری در مقیاس بالای انواع انگور است. با سرعت و دقت فراوان، انگور ها را از خوشه جدا می کند.

این ماشین کشاورزی میتواند مکملی قدرتمند برای اناردان کن برقی شما باشد. خوشه گیر برقی تمام استیل بوده و مجهز به چرخ دنده پلی آمید می باشد. ظرفیت مخزن دستگاه خوشه گیر، ۲۰ کیلوگرم است. دارای سطل خروجی مناسب این حجم میباشد. با ظرفیت ۲۵۰ کیلو در ساعت خود، یکی از قدرتمند ترین ماشین آلات خوشه گیری محسوب می شود. پس از خرید انار دان کن برقی، در صورت تمایل از محصول فوق بازدید فرمایید.

خوشه گیر برقی لالاوود
خوشه گیر برقی لالاوود، محصولی مکمل برای دستگاه انار دانه کن صنعتی

انار دانه کن دستی

انار دانه کن دستی های موجود در بازار، کاملا متفاوت از دستگاه برقی است. مدل های دستی از زمره ی دانه کن خانگی محسوب میشوند. بنابراین مدل های دستی هیچ ارتباطی به ماشین برقی ما که برای مصارف کارگاهی و صنعتی طراحی شده است، ندارد.

انار دانه کن خانگی

انار دانه کن خانگی که در منزل به کار گرفته می شود به طور کل مکانیزم متفاوتی دارند. دستگاه تولیدی ما صرفا برای مصارف کارخانه ای و صنعتی طراحی شده است.

دستگاه انار دانه کن دست دوم

خریداران از راه های مختلف می توانند دستگاه انار دانه کن دست دوم را تهیه و خریداری کنند. ولی لالاوود تنها اقدام به عرضه دست اول، نو و کار نکرده می کند. قیمت دستگاه انار دان کن برقی موجود در سایت، نرخ کالای اصل و دست اول است.

آب انگور گیری لالاوود
آب انگور گیری لالاوود برای گرفتن آب انگور و غوره، محصولی دیگر از سری تولیدات کشاورزی لالاوود

آبگیری انار

دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با توجه به کارکرد، مدل ها و تیپ های گوناگونی دارند. کارایی آن ها مختلف بوده و در صنعت فرآورده های میوه کاربرد فراوانی دارند. بعضی از آن ها، علاوه بر دون کردن انار امکان آبگیری را نیز دارا می باشند. انار دانه کن برقی لالاوود فقط دانه گیر بوده و امکان آبگیری انار را ندارد.

طرز استفاده از انار دون کن

شیوه بکارگیری و طرز استفاده از انار دون کن لالاوود در فیلم ها و ویدئو های متفاوت نمایش داده شده است. شما می توانید آن ها را در کانال های زیر مشاهده فرمایید.

فیلم انار دون کنی لالاوود در آپارات

فیلم دستگاه انار دانه کنی لالاوود در یوتیوب


برای مشاهده سایر فیلم های سایر تولیدات انارگیری، خوشه گیر انگور و سایر محصولات از کانال یوتیوب ماشین آلات کشاورزی لالاوود دیدن فرمایید.


Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
0 based on 2 votes
Brand Name
انار دانه کن صنعتی لالاوود
Product Name
انار دانه کن صنعتی