دستگاه انار دانه کن لالاوود

دستگاه انار دانه کن

دستگاه انار دانه کن

دستگاه انار دانه کن برقی لالاوود، در مدت زمانی بسیار کوتاه، حجم زیادی انار را به صورت بهداشتی برای شما دان می کند. همچنین قابل استفاده و راه اندازی در تولیدی ها، کارگاه ها و کارخانه فرآوری انار می باشد. همچنین به دلیل کارکرد بهینه و سهولت بکارگیری، قابل استفاده در مغازه های آب انارگیری که به حجم بالایی از اناردون نیاز دارند، می باشد. دون کن انار صنعتی با کارکردی آسان، بهترین سرمایه گزاری در تولیدی های محصولات انار محسوب می شود. اناردون برقی برای راه اندازی خط تولید رب کنسانتره انار و تهیه ی دانه انار در مقیاس وسیع کاربرد دارند.

با طراحی منحصر به فرد خود، و همچنین کیفیت جهانی تولید شده و کارایی بالا، خریداران زیادی را از سرتاسر جهان به خود جلب کرده است. با استفاده از دستگاه انار دانه کن لالاوود حجم زیادی انار را در مدت زمانی کم دان کنید. دانه ها خیلی سریع از پوست جدا می شوند. سپس به صورت خالص و بهداشتی، در زمانی اندک از دستگاه خارج می شوند. امکان مشاهده خط تولید و اطمینان از کیفیت تولید موجود است. راه اندازی خط تولید رب انار نیازمند دستگاه انار دون کن صنعتی است. امکان ساخت در در حجم های مختلف وجود داشته و متناسب با نیاز مشتری، قابل سفارشی سازی است.

برای خرید دستگاه انار دانه کن لالاوود می توانید همین جا بر روی دکمه «افزودن به سبد خرید» کلیک کنید.

شما همچنین می توانید در صورت تمایل با دنبال کردن لینک انار دانه کن لالاوود محصول در فروشگاه آنلاین بازدید فرمایید. هر دو روش خرید یکسان است.

دستگاه انار دان کن صنعتی

  • موتور برقی یک اسب با توان ۱ تن در ساعت.
  • مجهز به مخزن ۲۰ کیلوگرمی.
  • وزن دستگاه ۴۳ کیلوگرم می باشد.

دستگاه انار دان کن صنعتی با بدنه ی ساخته شده با استنلس استیل ضد زنگ

  • شستشو به راحتی امکان پذیر می باشد.
  • انار را بدون آسیب رسانی به میوه، به انار دون تبدیل می کند.
  • انار دون شده به صورت بهداشتی خارج می شوند.
  • این دستگاه در مدت زمان کمی، حجم انبوهی از انار را دانه کرده و به شما تحویل دهد.
  • در صورت نیاز خریدار، قابل تولید در مدل های سفارشی.
  • و ساخت دستگاه انار دانه کن با توجه به نیاز مشتری.
دستگاه انار دانه کن برقی
دستگاه انار دانه کن برقی لالاوود محصولی از گروه صنعتی لالاوود

دون کن انار برقی

دون کن انار برقی با توجه به مدل و کارکرد، کارایی های مختلفی در مصارف صنعتی دارند. پر کاربرد ترین آن ها ماشین های برقی صنعتی هستند. در حجم های متفاوت متناسب با نیاز خریدار قابل طراحی سفارشی است. دستگاه تولید شده توسط گروه صنعتی لالاوود دارای مکانیزم برتر برای دان کردن انار به صورت کاملا بهداشتی است. به شما امکان سوا کردن دانه انار از پوست آن را در کمترین زمان ممکن می دهد. این دستگاه در ایران ساخته شده، کارکرد صنعتی و نیمه صنعتی دارد. از قیمت مناسبی برخوردار است. برندهای مختلف، مصرف برق گوناگونی دارد.

همچنین جنس بدنه و مدل موتور دستگاه انار دان کن صنعتی برقی انواع مختلفی دارند. بنابراین قبل از خرید، در صورت نیاز برای مشاوره و کسب اطلاعات تکمیلی با ما تماس حاصل فرمایید. تولید و روش ساخت دستگاه انار دانه کن، نیازمند تخصص بالایی است. این دستگاه ها کارایی، ظرفیت و ابعاد مختلفی دارند. مشتریان باید آگاه از نیاز خود باشند تا دقیقا دستگاه انار دان کن صنعتی مناسب کار خود را خریداری کنند. این دستگاه با استقبال بی نظیری همراه بوده است. از ماشین های کشاورزی است که با سرعت زیاد به فروش رسیده است. کاربردهای فراوانی در صنعت و کشاورزی دارد. کارایی بالا و قیمت آن مناسب خریداران ایرانی است.

خریداری از تولیدکننده اصلی مناسب ترین روش، برای خرید دون کن انار برقی است. فروش به طور مستقیم توسط لالاوود صورت می گیرد. خریداران می توانند بدون واسطه دستگاه را خریداری کنند.

خرید دستگاه انار دون کن

خریداران عمده ی این دستگاه در ایران، باغداران و کارخانه های فرآوری انار هستند. این دستگاه مهم ترین ماشین مربوط به فرآورده های انار است. تولید و ساخت دستگاه انار دانه کن نیازمند تخصص بالایی است. خرید دستگاه انار دون کن از طریق وب سایت فراهم است. لالاوود با فروش اینترنتی، به مشتریانی که تمایل به خرید حضوری ندارند، امکان خرید آنلاین را عرضه می کند. فروش به صورت مستقیم بوده و قیمت بسیار مناسب تر از سایر تولید کنند گان در بازار ایران می باشد. لالاوود این امکان را فراهم آورده کرده که خریداران قبل از خرید دستگاه انار دون کن، کارکرد آن را مشاهده کنند. توزیع در تهران و همچنین در دیگر شهرها امکان پذیر است. برای خرید با تماس بگیرید.

دستگاه انار دانه کن صنعتی
دستگاه انار دانه کن صنعتی مناسب برای کارگاه ها و کارخانه های تولیدات فرآوری انار

قیمت دون کن انار صنعتی

قیمت دون کن انار صنعتی لالاوود در وب سایت موجود است. در صورت تمایل، قبل از اقدام به خرید مراجعه حضوری به فروشگاه فرمایید. و یا اینکه با تماس تلفنی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. قیمت به نوع دستگاه ارتباط دارد. دستگاه های صنعتی به مراتب نسبت به انار دانه کن دستی گران تر هستند. لالاوود در دنیا بدون رقیب می باشد. در عین حال با قیمت ارزان تری به فروش می رسد. متناسب با کارایی بالای ماشین برقی، قیمت دستگاه دون کن انار برقی لالاوود بسیار مناسب است. خریدار قیمت قابل توجهی برای خرید این دستگاه پرداخت می کنند. بنابراین دستگاه باید ساخته شده از بهترین مواد اولیه بوده و با عالی ترین کیفیت طراحی شده باشد.

علاوه بر خرید حضوری، لالاوود محصولات خود را در سایت به صورت اینترنتی به فروش می رساند. قیمت دستگاه دون کن انار برقی همیشه در سایت موجود می باشد. برای خرید با تماس گرفته، سوالات خود را مطرح کرده و با قیمتی مناسب این دستگاه را خریداری کنید.

قیمت دستگاه دون کن انار برقی و فاکتورهای مربوطه

قیمت فروش، ارزانتر از کالاهای وارداتی و داخلی است. نرخ نهایی دون کن انار برقی به فاکتورهای مختلف زیر وابسته است:

  • ابعاد و حجم کلی دستگاه.
  • داخلی و ایرانی بودن و یا وارداتی از خارج کشور بر قیمت دون کن انار صنعتی تاثیر زیادی دارد.
  • توان دانه کردن در ساعت.
  • توانایی و امکان شست شوی آسان و بی دردسر.
  • میزان برق مصرفی مورد نیاز برای عملکرد دستگاه.
  • استحکام، ایمنی و امنیت دستگاه انار دانه کن.
  • برند، مدل و وزن کلی ماشین.
انار دانه کن برقی صنعتی لالاوود
انار دانه کن برقی صنعتی لالاوود ساخت ایران و آماده ی ارسال به کلیه نقاط

دستگاه انار دون کن صنعتی

ایران رتبه اول را در دنیا در تولید انار دارد. فروش این دستگاه ها در ایران بسیار بالا است. انار میوه ای است با خواص فوق العاده و طعم بی نظیر. یکی از کاربرد های آن تهیه رب انار است. برای تهیه رب انار و یا آب انار در حجم بالا، باید از دون کن انار صنعتی استفاده کنید. آب انار برای سلامت مفید بوده و تاثیرات فوق العاده روی زیبایی پوست و مو دارد. دانه کردن انار کاری است سخت. تولید آن در محیط‌ های صنعتی نیازمند ادوات صنعتی است. دستگاه انار دون کن صنعتی گروه صنعتی تولیدی لالاوود در مدت زمان خیلی کمی می تواند تعداد زیادی انار را دانه کند. میزان تقاضا برای خرید دستگاه انار دون کن در اواخر تابستان و پاییز بیشتر میشود.

ساخت دستگاه انار دانه کن

در صورت نیاز خریدار، ساخت دستگاه انار دانه کن به صورت سفارشی امکان پذیر است. امکان اعمال تغییرات نیز موجود است. برای طراحی اختصاصی و ساخت سفارشی و همچنین برای گرفتن مشاوره در خصوص با لالاوود تماس بگیرید. لالاوود در دنیا بی نظیر است. نسبت به مشابه های خارجی بسیار ارزان قیمت تر است. دقت و سرعت بالا در دانه کردن و همچنین راند مان بالا از ویژگی های این است. این دستگاه ها انواع گوناگون دارد. معمولا به دو دسته ی متحرک و ثابت تقسیم بندی می شوند. دستگاه های متفرقه کیفیتی پایین دارند. همچنین طراحی زیبا و کارایی بالایی ندارند. لالاوود تنها اقدام به تولید یک مدل دستگاه انار دانه کن میکند.

در صورت تمایل، مقاله ی مربوط به انار دانه کن برقی را نیز بخوانید.

انار دانه کن دستی، انار دانه کن خانگی و آبگیری انار

برخی از دستگاه ها دارای قابلیت آبگیری انار هم هستند. ولی دستگاه ما صرفا برای دون کردن انواع انار کارایی داشته و امکان آب گیری انار را ندارد. اگرچه قابل استفاده در منزل هم بوده ولی این دستگاه مکانیزم متفاوتی نسبت به انار دانه کن خانگی دارد. و تنها برای مصارف صنعتی طراحی شده است. انار دانه کن دستی متفاوت از برقی است و ارتباطی به محصولات ما ندارد. محصول ما داری کاربرد کارگاهی و کارخانه ای است. محصولات ما همگی اریژینال و دست اول می باشد. لالاوود امکان فروش دستگاه انار دانه کن دست دوم را ندارد.

انار دانه کن صنعتی لالاوود
انار دانه کن صنعتی لالاوود با طراحی منحصر به فرد، طراحی و ساخته شده در ایران

برای مشاهده سایر فیلم های سایر تولیدات انارگیری، خوشه گیر انگور و سایر محصولات از کانال یوتیوب ماشین آلات کشاورزی لالاوود دیدن فرمایید.

فیلم انار دون کنی لالاوود در آپارات

فیلم دستگاه انار دانه کنی لالاوود در یوتیوب


Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
no rating based on 0 votes
Brand Name
انار دانه کن صنعتی لالاوود
Product Name
دستگاه انار دانه کن صنعتی