دانه کن انار

دانه کن انار

دانه کن انار

دانه کن انار صنعتی لالاوود به سرعت، حجم زیادی از انار را دانه کرده و به شما تحویل می دهد. قطعاتی که با میوه در تماس هستند از استنلس استیل ساخته شده اند. کارایی بالا و قیمتی مناسب از مزایای این دستگاه است. با سرعت فراوان و طراحی مدرن به سرعت انار ها را به انار دانه تبدیل کنید. قابل استفاده در رب کنسانتره سازی انار می باشد. همچنین قابل بکارگیری در کارخانه های انار، در مقیاسی صنعتی می باشد.

امکان تغییرات سفارشی موجود است. در صورت تمایل، خط تولید را حضوراً مشاهده فرمایید. با کیفیت بی نظیر و کمترین قیمت، دانه کن انار لالاوود قابل ارسال به همه ی شهر های ایران است. طراحی، ساخت و عرضه توسط گروه صنعتی لالاوود.

برای خریداری دستگاه دانه کن انار صنعتی لالاوود در همین صفحه، می توانید روی دکمه «افزودن به سبد خرید» کلیک کنید.

در صورت تمایل لینک انار دانه کن لالاوود را دنبال کرده و محصول را مستقیما در صفحه اصلی فروشگاه آنلاین مشاهده کنید. هر دو روش خرید یکسان میباشد.

دستگاه دانه کن انار برقی

گروه صنعتی لالاوود، دستگاه دانه کن انار برقی را با مشخصات و امکانات زیر عرضه می کند:

  • موتور برقی، یک اسب بخار، با توان ۱ تن در ساعت.
  • این ماشین کشاورزی، مجهز به مخزن ۲۰ کیلوگرمی است.
  • وزن کلی دستگاه مجموعا ۴۳ کیلوگرم است و به سادگی قابل جابجایی است.
  • برای محافظ از سیستم، دستگاه مجهز به کلید اضطراری قطع برق یا امرژنسی میباشد.
  • با لرزش و آلودگی صوتی پایین و سر و صدای کم

ساخته شده از استنلس استیل یعنی استیل ضد زنگ

بدنه ی این ماشین کشاورزی از استنلس استیل ساخته شده است. در نتیجه مقاومت کلی آن در برابر نم و رطوبت بالا است. همچنین بر طول عمر دستگاه می افزاید. اضافه بر آن میوه ها را آلوده به زنگ نمی کند. متعاقباً شستشوی آسان و بهداشتی آن امکان پذیر است.

  • شستشوی آسان، سریع و بهداشتی قطعه ها و حفظ بهداشت کلی دستگاه و محیط اطراف.
  • دانه های انار بدون آسیب دیدگی، له شده گی و به طور کامل از دستگاه استخراج می شوند.
  • جابجایی و حمل و نقل دستگاه انار دان کن لالاوود بسیار راحت و آسان است.
  • حجم بالایی انار را در زمانی کم دانه کرده و به صورت انار دانه تحویل می دهد.
  • در نتیجه مناسب در مقیاس های صنعتی می باشد.
دستگاه دانه کن انار برقی
دستگاه دانه کن انار برقی لالاوود، طراحی و تولید شده در ایران

انار دون کن صنعتی

ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده انار بیشترین استقبال از این دستگاه را دارد. تقاضای خرید برای انار دون کن صنعتی در فصل برداشت انار بیشتر می شود. شهرها یی با تولید بالای انار، خریداران اول ما هستند. میزان تقاضا برای دستگاه زیاد و تولید کننده آن در جهان کم است. نمونه های گوناگون داخلی و خارجی در بازار موجود است. این دستگاه از ماشین های کشاورزی به شمار می رود. امکان راه اندازی انار دانه کن صنعتی در خطوط صنایع وجود دارد. بدون آسیب رسانی به دانه انار، در مدت زمانی کم انار را دان کنید. تهیه رب انار در مقیاس وسیع نیازمند انار دون کن صنعتی است. گروه صنعتی لالاوود برترین مرکز تولید انار دانه کن صنعتی ست.

ساخت دستگاه انار دانه کن

به دلیل به کار برده شدن استیل ضد زنگ در ساخت دستگاه انار دانه کن صنعتی، دستگاه مقاوم در برابر رطوبت می باشد. به همین دلیل دستگاه مصون در برابر زنگ زدگی است. همچنین به دلیل به کار گیری استیل ضد زنگ، شستشوی آسان و بهداشتی دستگاه میسر است. در زمانی کوتاه حجم زیادی از انار را به صورت بهداشتی از دستگاه انار دون کن برقی لالاوود تحویل بگیرید. طرز استفاده از دستگاه در ویدئو های متفاوت یوتیوب و آپارات موجود است. به لینک های موجود در پایین صفحه مراجعه فرمایید.

دستگاه دانه کن انار صنعتی
دستگاه دانه کن انار صنعتی لالاوود قابل استفاده در تولیدی ها، کارگاه ها و کارخانجات فرآوری انار و محصولات مرتبط

گروه صنعتی لالاوود، تولید کننده ماشین آلات کشاورزی

قیمت دانه کن انار صنعتی لالاوود نسبت به نمونه های تولید شده داخلی پایین تر است. همچنین دستگاه های وارداتی خارجی ارزانتر و مقرون به صرفه تر است. امکان تست کردن قبل از سفارش برای خریدار فراهم می باشد. شما می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه، عملکرد و شیوه ی ساخت دستگاه انار دون کن برقی را از نزدیک مشاهده و تست کنید. برای هماهنگی، تماس تلفنی حاصل فرمایید. ارسال شدن به کلیه شهرها ی کشور امکان پذیر است. می توانید به صورت آنلاین خرید کرده، و یا حضوراً و از طریق فروشگاه، دستگاه انار دانه کن برقی را خریداری نمایید.

درصورت نیاز خریدار، دستگاه قابل طراحی سفارشی نیز می باشد. بدین منظور شما باید برای مشاوره طراحی و ساخت دستگاه انار دان کن برقی به صورت سفارشی، با لالاوود تماس بگیرید. طراحی یکتا و کارآمد به مصرف کننده کمک کرده تا در کمترین زمان انار را به آسانی دان کند.

آبمیوه گیری دستی
آبمیوه گیری دستی لالاوود برای آب انگور گیری و آب غوره گیری، از دیگر محصولات لالاوود

آبمیوه گیری دستی

لالاوود همچنین تولید کننده آب میوه گیری دستی و آب انگور گیری فشاری می باشد. از دستگاه آبمیوه گیری دستی دیدن فرمایید.

آب میوه گیری فشاری لالاوود مناسب برای باغ ها و تولیدی های فرآورده های میوه میباشد. کاربرد اصلی این دستگاه، آبگیری انگور و غوره است. دستگاه آب انگور گیری فشاری نیز از دیگر تولیدات ما می باشد. با آب انگور گیر فشاری حجم بالایی از انگور را با سرعت آبگیری کنید. ماشین ذکر شده همچنین قابلیت گرفتن آب غوره را دارد. از آن می توانید برای گرفتن عصاره انگور نیز استفاده کنید. این ابزار کشاورزی همانند سایر تولیدات ما ساخت و طراحی ایران است. همچنین ارسال آن به همه ی شهر ها، روستا ها و شهرستان ها ی کشور است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آب انگور گیری با ما تماس بگیرید.

از دیگر ابزار آلات و ماشین های کشاورزی تولیدی ما، خوشه گیر برقی و انگور له کن دستی می باشد. با خوشه گیر صنعتی حجم بالایی از انگور را در کمترین زمان خوشه گیری کنید. این دستگاه همانند سایر تولیدات ما قابل ارسال به همه نقاط می باشد. از آن می توانید در خط تولید محصولات مرتبط به انگور استفاده کنید. این دستگاه همانند سایر تولیدات ما دارای کارآیی بالا است. رقیب کالاهای مشابه اروپایی است. قیمت آن ارزان است و برای کاربر ایرانی طراحی شده است.

دستگاه انار دانه کن صنعتی لالاوود
قیمت دستگاه انار دانه کن صنعتی لالاوود ارزان تر از نمونه های خارجی وارداتی و تولیدات داخلی

قیمت دانه کن انار صنعتی

قیمت همه ی محصولات لالاوود، من جمله قیمت دانه کن انار صنعتی در وبسایت وجود دارد. در صورت نیاز، مشتریان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرند. قیمت نسبت به محصولات داخلی و وارداتی پایین تر است. برای مشاهده محصول و نحوه عملکرد انار دون کن صنعتی، از فروشگاه مرکزی ما بازدید فرمایید. لالاوود با قیمت مناسب و کیفیت برتر قابل ارسال به همه ی نقاط ایران است.

به طور کلی قیمت دانه کن انار صنعتی وابسته به متغیر های زیر می باشد

  • اندازه و سایز دستگاه و قابلیت حمل و نقل آسان آن در داخل و خارج تولیدی.
  • خارجی و وارداتی بودن و یا تولید و ساخت داخل انار دون کن صنعتی.
  • توان کلی دان کردن در ساعت و خروجی بهینه در سریع ترین زمان.
  • قابلیت شستشو بهداشتی دستگاه و همچنین قطعات مرتبط به ماشین.
  • مصرف کلی انرژی و برق توسط ماشین و هزینه های مرتبطه.
  • ایمنی و استحکام دستگاه انار دان کن در محیط کار و کارگاه.
  • سری ساخت و برند ماشین کشاورزی.

در صورت تمایل مقاله ی مربوط به دستگاه انار دانه کن صنعتی را نیز بخوانید.

دستگاه دانه کن انار برقی لالاوود
دستگاه دانه کن انار برقی لالاوود با طراحی زیبا، مصرف بهینه انرژی و کارآیی منحصر به فرد

ما در قالب فیلم های متعدد شما را با دستگاه آشنا خواهیم کرد. در فیلم ها نحوه استفاده از دستگاه نشان داده شده است. شما می توانید با مشاهده آن ها با چگونگی کار کردن با دستگاه آشنا شوید. همچنین در کانال آپارات و یوتیوب ما، فیلم های محصولات دیگر موجود است. محصولاتی از قبیل آب انگور گیری فشاری و آب میوه گیری دستی. لالاوود همچنین تولید کننده ی خوشه گیر انگور و انگور له کن نیز می باشد. برای هر کدام از تولیدات چندین ویدئو در کانال قرار گرفته است. با دنبال کردن شبکه های ویديویی ما در اینترنت و مشاهده آن ها از آخرین تولیدات ما با خبر شده و در صورت تمایل خریداری نمایید. در صورت نیاز با تماس تلفنی سوالات خود را مطرح کنید. اگر تمایل دارید با مراجعه حضوری با فروشگاه از محصولات ما دیدن فرمایید.

شما همچنین می توانید با مراجعه به کانال یوتیوب لالاوود با نحوه عملکرد دستگاه انار دانه کن برقیبیشتر آشنا شوید.فیلم های دستگاه دانه کن انار صنعتی همچنین در کانال آپارات ما موجود است.

دستگاه انار دون کن برقی لالاوود در آپارات

دانه کن انار برقی لالاوود در یوتیوب


Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
no rating based on 0 votes
Brand Name
انار دانه کن صنعتی لالاوود
Product Name
انار دانه کن صنعتی